Els resultats de les eleccions europees han significat un reforçament del procés per exercir el dret a decidir. Els favorables a la consulta gairebé han tingut un 60% de suports mentre que les forces polítiques contràries a què els catalans puguem decidir han perdut suports ciutadans quedant-se amb menys d’un 30% .
També és significatiu que a Catalunya s’ha assolit un augment significatiu de la participació respecte als darrers comicis europeus, per sobre de la mitjana espanyola i europea. I cal destacar la victòria històrica d’ERC a Catalunya, per primer cop des de fa 78 anys, que és la garantia de què el procés vagi en bona direcció i que ningú tingui la temptació de fer marxa enrere en el procés cap a la independència que lidera el poble.
Pel que fa als resultats a l’Hospitalet, hem triplicat els obtinguts ara fa cinc anys. Amb 9.680 vots, som la tercera força de la ciutat. . ERC hem estat primera força al barri del Centre, segona a barris com Sant Josep, Santa Eulàlia, Collblanc i la Torrassa o quarta a barris com al Gornal. Uns resultats a l’Hospitalet que demostren que anem en el bon camí per entrar amb força a l’Ajuntament i construir un Nou L’Hospitalet dins un Nou País.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!