Aquest matí el candidat d’Esquerra Republicana a l’alcaldia de l’Hospitalet, Antoni Garcia, ha presentat des de la carretera del Mig les propostes republicanes sobre economia i ocupació. Així, el candidat republicà ha manifestat que “volem una ciutat amb una economia diversificada, que generi ocupació de qualitat, i doni suport a les PIMES i al comerç de proximitat”.
Entre les propostes republicanes incloses al seu programa electora hi ha la reindustralització del polígon industrial de la carretera del Mig. Una zona industrial, que, tal com ha explicat Antoni Garcia, “ha estat abandonada pel govern del PSC”. En aquest sentit, Garcia ha recordat que “des d’Esquerra Republicana ho hem reclamat aquest mandat, i treballarem per modernitzar la carretera del Mig, aprofitant la seva situació estratègica prop d’infraestructures com el Port o l’Aeroport”, posant en marxa mesures com la creació d’un parc tecnològic, un viver d’empreses i fomentant l’economia verda. En aquesta mateixa direcció, la formació republicana també proposa impulsar el polígon Pedrosa, així com promoure el cooperativisme i l’economia social a l’Hospitalet.
L’alcaldable Antoni Garcia també ha apostat per donar suport al comerç local, a través d’un Pla de dinamització del comerç de proximitat i mercats de la ciutat, per treballar al costat de la petita i mitjana empresa proporcionant suport econòmic i tècnic des de l’Ajuntament. Per altra banda, Garcia ha anunciat la creació de l’Agència de Desenvolupament Econòmic, perquè “cal planificar de manera eficient tots els recursos i serveis que ara trobem repartits en diferents àrees, i que sigui un espai on l’administració, sindicats i associacions empresarials defineixin i impulsin polítiques efectives per fomentar l’economia i crear nous llocs de treball”.
Per Antoni Garcia, “l’Hospitalet no es pot convertir una ciutat franquícia hotelera. El proper 26M tenim l’oportunitat de fer el canvi en aquesta ciutat, per tenir una ciutat dinàmica amb un model econòmic diversificat que pugui crear ocupació de qualitat”.
Deixa una resposta
Vols unir-te a la conversa?No dubtis a contribuir!